Längesen

Jo, dax att lägga in ett nytt inlägg kanske?

Har ju varit ett himla fint väder senaste veckan så humöret har varit på topp!
Förra veckan bestod mest av jobb jobb jobb och sen han jag med en dejt på stan med Fia. Vi skulle shoppa inför våran kryss men tyvärr så drog sig typ alla ur så det blidde inget av det. Vi bokar en egen kryssning nästa gång tycker jag!
I helgen blev det lugnt på fredagen. Köpte hem massa gott och kolla film.
På lördagen så blev det utgång med Fia, Emelie och hennes kompis. Först gick vi till Konrad för att Emelie och hennes kompis kom in där men vi var bara där i typ 10 min för det var rätt så lite folk. Men barbro var där iaf=)
Vi gick vidare till pluto istället och där blev vi kvar resten av kvällen. Kände inte så många där heller men det var trevligt att komma ut en sväng iaf. Sen blev det donken innan Rungen kom och hämtade oss och skjutsade hem alla. Tack snälla för skjutsen! Skit snällt av han ju!

Idag är det regn och kallare ute. Kanske behövs efter senaste dagarnas hetta. Men bara nån dag sådär sen får gärna värmen komma tillbaka.
Snart ska jag åka in till stan med mamma, måste hitta en bikini innan jag åker! Den jag har nu är iof ganska ny men halva bröstvårtan tittar liksom ut om man inte rättar till bikinin varannan minut typ. Inte så bra att fläscha dom stup i ett.
Så nu väntar jag bara på att morsan ska bli klar så vi kan dra. Passar perfa att gå på stan en sån här regnig dag. Sen blir det städa eller tvätta på em.

Ikväll ska jag belöna mig med en skål jordgubbar och glass. Jag har ätit jordgubbar i tre dagar nu så jag tror jag är beroende=) Det är ju bara så gott och det är omöjligt att inte köpa en ask när man går förbi dom utanför affär´n!

Nej, nu har jag svammlat klart.
Hit med lite stålar så ska jag se till att dom kommer till användning=))

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så jättemycket för din kommentar! Skönt med lite peppning också och inte bara skeptiker =) Jag skäms inte för att säga (och därmed kanske förvarna) att en graviditet lika gärna kan försämra ens utseende medans många inte märker någon skillnad och andra till och med upplever sig själva snyggare efter en graviditet. Tycker så många bara glömmer bort sig själva och att ta hand om sina kroppar såfort de fått barn och inte förrän flera år efter börjar klaga på att man inte såg ut som man gjorde förr.. Jag trivdes så himla bra med migsjälv innan och har alltid varit smal så jag är fast besluten att bli lika nöjd igen, även om jag inte kan se ut precis som då. Tack igen för dina peppande ord! Hoppas det är bra med dig! Kram

2009-06-06 @ 20:19:19
URL: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0