kväller

hjälp vad trött jag är!
måste vara värmen som gör en så här utmattad för varmt som fan är det också, vet inte hur man ska kunna somna i denna bastu? Takfläkten i sovrummet är lite glapp så den slår i på nåt ställe så det låter för jävligt varje varv den snurrar.

Blev så sugna på kebab till kvällsmat så vi tog sista bussen in och käkade på sippan (bästa stället i stan).
Sen tog vi 21.15 tåget hem och fick åka gratis för tåg tanten var helt kockobello=P
Vi satt längst fram i tåget och dörren var öppen in till lokföraren så Dan fick för sig att filma honom när han "körde" tåget. Lokföraren märkte ingenting fast Dan stod bakom ryggen på han..haha. Coolt att se hur dom "kör" dessa saker och dom hade bara typ en joystick som dom ökar farten med.
Vi filmade hela vägen och gjorde en egen dokumentär på vägen hem..haha. Om jag lyckas fatta hur man lägger in den så ska jag fan göra det=P

Nu är jag så trött så trött. Imorn är jag ledig men ska upp tidigt ändå. Först följa med Dan till ams efter 9, sen ska vi efter skor till Dan och jag kommer säkert hitta en miljon saker jag vill ha men här är det köpstop!
Strosa runt lite på stan är iaf trevligt och sen blir det säkert lunch nånstans. Ska iaf bli skönt med lite sovmorgon och ledighet i nån dag=)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv tills ögonen går i kors.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

2009-07-01 @ 17:54:41
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0