bär utan mygg, tack!

De doftar nybakat i hela huset (läs lgh).
Jag tjatade med Dan ut och plocka blåbär nu på kvällskvirran. Det bara vimlar av dom och stora är dom också!
Vi plockade bara så det skulle räcka till en paj och lite till för både jag och Dan fick ryck på alla mygg-jävlar. Speciellt mig älskar dom av nån konstig anledning och det är ju typiskt att jag är extra känslig för myggbett. Jag får jättestora bölder som kliar nå enormt!
Jag var täckt från topp till tå och ändå lyckas jag bli myggbiten. På den lilla stund vi var i skogen så fick jag 7 st stora myggbett igenom kläderna!
Nästa gång ska jag komma ihåg att använda min myggspray. Den är jävligt viktig faktiskt, och den funkar! Myggen håller sig på mils avstånd och då kan jag plocka hur mycket bär jag vill..haha!

Nu blir det film och paj = M Y S ! ! !

Imorn ska jag upp tidigt och hinna städa innan min fikadejt med bruden ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0