Utflykt

Jobbade ju som sagt inatt och sov på förmiddagen idag, fast bara till 12 eftersom vi hade planerat att åka och bada. Måste passa på nu innan vädret vänder som dom sagt att de ska göra efter helgen.
Blev iaf väckt kl 12 av babe och kände mig utvilad för att ha sovit så några timmar.
Käkade bara frukost och packade väskan för att komma iväg så fort som möjligt. Åkte förbi ICA och handlade med en massa godsaker som baguett med kebabröra(nån ny baguettröra som var svingod!), bigaråer, chips, kakor, festis och lite godis. En riktig smarrig picknick-korg=))
Sen drog vi till ett skitmysigt ställe mot strömsholm hållet. Ett ställe vi hittade förra året när vi var ute och jagade badplats där det inte är så mycket folk, avskyr att bada på ett ställe med hundra andra som glor och där man knappt har en meter mellan filtarna. Nej tack!
Badade iaf två gånger från bryggan och shit vad skönt det var i vattnet! Riktigt behagligt och inte alls så kallt jag trodde det skulle vara.
Imorn drar vi dit igen om vädret är fint. Men då ska jag anstränga mig lite och göra en egen pastasallad att ta med. Blir lite dyrt och onyttigt att bara köpa med massa skräpmat som man inte blir mätt på.
Ska förbereda allt redan ikväll så man kommer iväg tidigt imorn!

Nu ska jag ta en svalkande dusch och sen smörja in mig flera gånger om för min hud skriker efter fukt! Fjällar värre än en orm och all färg jag fick i Turkiet har nästan försvunnit=(
Sen får vi se hur vi gör. Kanske cyklar ner mot Löga och sätter oss på en filt med en kall öl i handen och kollar på lite bilar=) Antingen idag eller imorn de har vi inte bestämt. Vädret är ju fint ikväll och ölen står på kylning iaf=))

Ha en skön sommarkväll!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha så trevligt om ni kommer ner till löga =) drick en öl för mig oxå =))



Kram

2009-07-02 @ 20:32:43
Postat av: issa

tack så jätte mycket för kommentaren.

Jag blev så otroligt glad och fick mer hopp om dess tabletter.

Min syster åt dem och brände sig inte. men hon ade solat en del innan bara för att.

Tack åter igen.

2009-07-03 @ 13:21:22
URL: http://missizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0