Lite tidsfördriv


Gammal bild från förra året tror jag..



JAG ÄR:

Blyg: Ja, i vissa situationer.
Smart: normalbegåvad.
Långsam: nej.
Tålmodig: jodå ibland.
Stressad: aldeles för mycket!
Djup: nja de vette fan.
Öppen: till dom jag känner jag kan lita på.
Ärlig: jo oftast.
Positiv: Jaa!
Rolig: lite kanske? fråga dom som känner mig.
Ansvarsfull: absolut.


JAG HAR:

Svikit en kompis: de har jag gjort.
Förlorat en bästa vän: hm, vet inte riktigt.
Sagt att jag älskar en kompis: Absolut!
Sovit med en killkompis: japp.
Sovit med en tjejkompis: jaaa.
Pussat en av samma kön: haha jaa.
Slagit en kompis: när jag var liten.
En kompis som vet allt: ja, bästa vän.
Berättat hemligheter: ja har berättat hemlisar till bästa vän och sambo.


JAG HAR:

Blivit sårad : några gånger ja..
Haft stadigt förhållande: yes.
Krossat någons hjärta: de har jag nog gjort ja.
Gett någon ditt hjärta: japp.
"Playat" någon: nää inte med flit men det såg nog ut så utåt.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Jadå!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: ja tyvärr har ja de..
Varit otrogen: ja tyvärr på den med (dålig människa man är).


FAVORIT:

Låt just nu: har ingen speciell.
Pryl: datorn.
Film: finns många.
Bok: just nu läser jag snabba cash.
Lärare i skolan: min gamla matte/no lärare helene. Bästa!
Plats: home sweet home!
Frukt: jordgubbar och bigaråer.
Dricka: cola eller fanta. Vatten funkar också.
Ha på mig: hemma blir det myskläder!


JAG HAR:

Opererat mig: yes.
Cyklat omkull: haha jaa, ärret i pannan är ett fint litet minne=)
Sjungit i duschen: jodå det händer.
Hoppat bungyjump: nej, skulle jag aldrig våga!
Fobi för något: ormar, höjder, trånga utrymmen m.m.
Sett någon dö: yes, när ja jobba på lasarettet.
Varit på begravning: Japp två tyvärr.
Sagt att jag hatar någon: ohja, men menar det sällan.


LIVET:

Svart eller vitt: svart.
Skriva eller tala: tala.
Öl eller cider: beror på vad jag är sugen på.
Nagelbitare: nä usch!
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: Både ;-)
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsaker: FRUKT!
Film eller serie: serie
Festa eller softa: softa för det mesta.
Sommar eller vinter: sommar!!!
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: ljus ger mys ;-)
Kärlek eller vänskap: svårt att välja där.



De var det de. Kanske du fick reda på nåt du inte viste om mig kanske?
Snart ska jag bege mig mot jobbet för att gästspela lite. Jobbar bara 5 timmar idag och kvällarna går alltid fort så snart är man väl hemma igen, schysst ju!
Har precis målat mina naglar, fransk manikyr är inget man ska försöka sig på när man har darriga händer. Ser ut som jag låtit ett dagisbarn målat mig. Haha, ja hinner nog tvätta bort det innan jag går.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0