Mens

Idag har jag satans ont i magen. Värst är det på morgonen efter man legat en hel natt. Då har det liksom samlat sig där nere utan att de läckt ut eftersom jag legat ner. Så fort jag kliver ur sängen så måste jag springa till toaletten, de känns som värsta niagarafallet om jag säger så.. Ni har nog fattat vad jag pratar om. Den där helvetes mensen som vi kvinnor för drass med varje jävla månad! Jag hatar mens och tycker det är skitvidrigt! Jag minns när jag fick min första mens, gick väl i 6:an eller 7:an tror jag. Som tur var så upptäckte jag den hemma en morgon när jag gick på toa. Jag började stört böla när jag såg att jag hade fått mens. Mina andra kompisar som redan hunnit fått sin första mens hade kommit glada, skrytandes till skolan och kännt sig mer stolta över att bli kvinnor. Jag hatade det!
Än idag hatar jag min mens men som tur är så är den borta efter 3-4 dagar så det kan man genomlida=)
Tr att det finns tamponger och alvedon säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Lenita

man behöver inte ha mens... jag kommer inte ihåg när jag hade de senast..hade p-spruta i ca ett års tid, och då får man ingen mens=)) nu äter jag nå slags p-piller,som innehåller samma som sprutan och jafg har ingen mens =)) love it =))

2009-02-17 @ 16:30:08
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: Carro

jo jag vet att man slipper mens av p-spruta men de vill jag inte ha. Jag har p piller med så lite hormoner som möjligt och dom har funkat bäst på mig så vågar inte byta igen=)

2009-02-17 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0