Utan el

Godmorgon!
Sitter och käkar knäckermacka och yogurt just nu och kaffet är strax färdigbryggt.
Var tvungen att gå upp innan åtta idag så jag hann koka kaffe innan våran el stängs av. Dom ska tydligen arbeta i källaren och vi blir utan el mellan 8-11. Lite drygt att vakna utan el tyckte jag så nu får jag passa på innan allt slocknar.
Tur att det är ljust ute iaf så man slipper sminka sig i mörker, haha. Då vet man inte hur galet det hade sett ut!
Ska passa på att kolla lite på tv:n nu, vakna med the vois är ett riktigt bra vakna till program tycker jag=)

Kl 10 ska jag vara på p.stationen. Är lite nervös fast jag inte borde vara det. Men vem fan blir inte nervös när polisen kallar en till förhör och inte vill säga varför?! Men som jag säkert skrivit, jag har ju mina aningar och det handlar INTE om mig iaf.
Efter mötet är avklarat så ska jag och Dan ta en sväng på stan, han ska in på banken bla och sen hade vi tänkt unna oss lite kinabuffé. Lite lagom lyx en fredag sådär=)
Förövrigt, skönt med fredag=)) Är ledig i helgen vad jag vet men har inget planerat. Ska försöka få tag på Nettiz idag och se vad hon ska göra. Lust att ses gumman?
Men iaf ha en skön fredag allihop och trevlig helg!!!
Puss Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0