Julklappshandling

Måndag morgon.
Här sitter jag och har precis druckit 2 koppar kaffe och ätit en tekaka som jag doppat i oboy.
Så nu är jag redo för dagen. Måste verkligen ta vara på min lediga dag för sen är det bara jobba som gäller!

Snart är det stan med Dan som gäller. Skulle vara skönt att bli klar med alla julklappar idag men chansen är väl minimal där eftersom jag inte hunnit köpt en enda än.
Till lunch blir det iaf McDonald´s, det har jag beställt. Det var riktigt längesen jag åt där så nu är jag sugen på en big mac eller två cheeseburgare=)

Nej, nu är det dags att fixa en liten inköpslista så man har nåt hum om vad man ska köpa till sina nära.
Hörs efter staden!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0