Det är lördag

Jadå, sitter här och svettas, det är ju sjukt kvavt ute!
Dan är och hjälper sin farsa med nån kamin eller vad det var.
Själv ska jag gå till pizzan och hämta ut ett paket med böcker som ja beställt. Spännande!

Idag skulle vi egentligen på middag hos svärmor men det blir nästa helg för hon är kvar i stockholm.
Så planen idag är att ta mig till skälby och låna mammas bil för att dra och handla. Storhandla!
Annars är det inte så mycket planerat, blir nog en soft kväll här hemma. Känner inte för att göra nåt annat heller idag.
Ledig är jag ändå så länge jag vet, har inte en enda jobbtid denna månad, shit!
Får hoppas det dyker upp några på sms snart för annars blir det knapert.
Jaja, de löser sig alltid på nåt vis, Optimisten herself=)

Drar till pizzan nu.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0