Valborgsmässoafton

Så här skönt väder kan jag inte minnas att det varit nån valborg. Det blåser iof rätt mycket men det är friska vindar och solen värmer fint. Härligt!

Igår hade jag dejt med Barbro. Vi satt på hennes balkong och pimplade vin och glodde på folk. Hade massor att prata om också eftersom vi inte umgåtts på över ett år. Det är så sjukt med Barbro och mig, vi har kännt varann sen sandlådan och haft våra till och från perioder men ändå känns det som man aldrig varit ifrån varann när vi väl börjar umgås. Så har det alltid varit mellan oss.
Kul att vi tagit upp kontakten för hundraelfte gången iaf=))

Idag är det som sagt valborg. Många ungdomars fylledebut och jag vet åtminstone en..höhö*asg*
Förra året var vi här i Dingtuna och kollade på brasan. I år ska vi vara inne i stan hos Dan´s mormor, svärmor kommer också dit. Det blir middag och sen ska vi gå till djäkneberget och kolla brasan där. Man måste ju variera sig lite ;-) haha..
Blir nog lagom lugnt skulle jag tro. Om inte så bjöd Barbro och Pontus med oss till nån fest på andra sidan stan om vi skulle känna för det. Men det visar sig. Man är ju inte ungdom längre och har inte samma behov av att festa som förr men nån gång ibland kan vara trevligt=)

Oj vad kl börjar bli mycket! Måste fixa iordning mig nu så vi hinner med nästa buss.
Ha en trevlig valborg och tänk på att det finns en morgondag också=)

Pussar och kramar/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0