Hemmakväll

Har lite ensamtid här hemma ikväll. Dan är hos en polare inne i stan.
Jag tycker det kan vara lite skönt med ensamtid då jag får pyssla med mitt ifred, ha tv:n i vardagsrummet för mig själv och välja mina kanaler, gosa ner mig med en filt och nåt gott. De behöver inte alls vara ensamt och långtråkigt som jag tyckte förut. Då hatade jag att vara ensam och böna och bad nästan att Dan skulle vara hemma med mig istället. Nu förstår jag inte riktigt vad det var jag tyckte var så hemskt med att vara själv. Gör mig inget att det är en fredagkväll och om alla skulle ut och festa. Är jag inte sugen så trivs jag hellre hemma med mitt=)
Imorn ska jag upp tidigt och jobba, börjar 6.45 så jag skulle ändå inte kunnat gjort nåt mer än att ta det lugnt ikväll.

Ska ta och kolla om det är nåt bra på tv nu, annars blir det pyssel-time=)

Fan då,nu är jag där och gräver igen! jag är fortfarande mätt men ändå är jag på det där jävla ägget som står på soffbordet. Jävla tvång eller nåt! Vem äter äckligt godis frivilligt liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0