Gokväll!

Har spenderat min dag på staden med två söta tjejjer=) Blev dock mest fönstershopping då ekonomin säger ifrån några större inköp=(
De är ju bra typiskt oxå att när man har lite pengar då hittar man minsann as mycket man vill ha. Taskigt ju!
Avslutade iaf med ett besök på hemköp och handla lite ingredienser till kvällsmaten innan jag tog bussen hem.

Har nyss ätit och jag säger bara en sak...Såååå himla gott det blev!

Minns inte om jag skrev det i förra inlägget men jag hittade receptet på charlotte perellis gamla blogg och där finns det bilder på maten också. Men jag kan verkligen rekomendera denna rätt. Räklåda!
Jag halverade receptet och gjorde i en mindre ugnsform och det räcker ungefär till 4 pers då.
här hittar du receptet iaf:   http://charlotteperrelli.blogg.se/2009/march/myskvall-hemma.html


Bilden är lånad från sidan ja länkade till ovanför.
Exakt såhär såg det ut på min och Dan´s tallrikar också fast utan avokad och citron.



Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv eller film. Man blir fan trött av att knata runt på stan. Puh!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0