Vad ska man ha på sig?


Nån bild bara som jag tyckte passade in i sammanhanget..


Det här med att välja kläder är ett svårt problem tycker jag.
Är det för att man har alldeles för mycket kläder som valet blir svårt eller hur då?
Jag borde ta och göra en rejäl rensning i min(a) garderob(er) för jag använder säkert bara en tiondel av alla kläder man samlat på sig. Sen tror jag oxå att man har så mycket så man ser inte allt man har. Här om dagen hittade jag en skit fin tunika som passade bra ihop med mina vita jeans. Den hade jag helt glömt bort att jag ägde och har inte haft den på säkert 2-3 år!
Vilka i-landsproblem liksom!
En annan är säkert glad om han ens har kläder att ta på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0