Sjuk och pank

Nu är jag hemma igen efter besök hos läkaren och bm.
Slapp göra gyn undersökning men ska få en kallelse för nå cellprover dom ska göra så då blir det en undersökning ändå men de är då det. Inge vidare att sitta och sära på benen inför en främmande kärring tycker jag men det är samtidigt skönt att veta att allt är som det ska där nere=)

Sen var det läkarbesöket. Fick ta massa prover och hon lyssna på min andning och fick blåsa i nån grej.
Jag har en infektion som jag trodde och mina värden var lite sämre än sist.
Jag har också utvecklat värre astma och mer pälsallergi pga at jag utsatt mig för att vara bland katter tex.
Fick iaf antibiotika, hostmedicin och brikanyl så nu hoppas jag på att bli kvitt den här helvetes hostan.
Efter besöket på apoteket så blev man typ pank=(
Hade lånat 400 spänn och fick 30 spänn över. Mycke mat man får för det liksom..
Så den här helgen blir nog skitkul. Sitta hemma och hosta, har ingen mat och inga pengar. VÄRT!
Jag ska nog lägga mig i soffan nu och dö ett tag.
Kanske är mer positiv när jag återvänder=)

Hej så länge och trevlig helg alla goa folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0