Need to sleep

Om jag kunde så skulle jag skära halsen av helvetes hostan!
Har knappt fått sovit en blund sen jag kom hem, jag är jättetrött men så fort jag lägger mig ner så retas det i halsen och min hosta börjar konstant!
Tillslut gav jag upp och gick upp. Kommer vara ett vandrande lik idag men skit samma, kanske däckar av utmattning tillslut. Måste sova inatt iaf för jag börjar 6.45 imorn och då vill jag INTE vara trött!
Ska hem till mamma idag på em. Min kusin och hennes barn kommer dit och fikar och jag har inte sett dom på många många år eftersom dom rest runt i världen och bott lite här och var. Ska bli skitkul att se dom iaf=)!

Tror jag ska käka lite kall glass nu, de måste va skönt för halsen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0