Lördag

Igår blev det bara lugn hemmakväll vilket passade bra när jag ändå inte är riktigt frisk.
Skönt att bara chilla hemma ibland ju=)

Idag sov vi länge. Gick inte upp förrän efter 11 nångång.
Kände att jag hade lite sömn att ta igen och inatt så sov jag faktiskt hela natten utan att vakna så det verkar som jag börjar vara på bättringsvägen=)

Det blir lugn även idag.
Gjorde klart badrummet här om dagen och har ställt allt till rätta så nu kan jag städa.
Hade även tänkt att fixa och dona lite som vanligt=)
Får se om jag tar en bild på badrummet och lägger in sen.

Ha en härlig lördag med massa godis och mys=)

Kommentarer
Postat av: SANNE

ja vill se bilder på badrummet jue..!

Krya på dig bruden.

2008-10-23 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0