Cp trött

Vad fan är det för fel?!
Somnade tillslut efter att ha hostat ut halva lungorna, då var kl runt tolv tiden. Vaknade igen 2 timmar senare och måste fylla på med dosen. Somnar om ocvh vaknar igen strax före 4 och sen dess har jag varit vaken för det går verkligen inte att somna om om jag inte sover sittandes. Jag är så trött så jag tror jag kommer somna på jobbet helt ärligt!
Jag som jobbade natt igår tom, vad ska jag göra för att däcka av utmattning?!

Ja ja, dags att göra sig iordning och gå och jobba.
Fan vad skönt att få sova sen. Om det går.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hmm det där låter som min hosta jag hade för ettag sen.En rekomendation är att gå till LÄKAREN.

Kram

2008-10-16 @ 08:00:18
URL: http://lantlolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0