nybakt bröd

godmorgon!
Tänk att det redan är torsdag, man hinner inte riktigt med.
Sitter här med min frukost. ett glas varmt tee och hemmabakat bröd med ost på=)
Att baka eget är fan underskattat! Mycket billigare och nyttigare och så kan man göra det samma dag eller dagen innan då det är helt nybakt och färskt!
Man känner verkligen hur sött färdigköpt bröd är och hur mycket annat skit dom har i. I mitt bröd är det inte en smula socker och inte en gnutta fett och ändå blir det såå gott!
Det ända som krävs är egnetligen att det är lite tidskrävande med jäsning och allt men de är det värt!
Ett recept på mitt goda lantbröd kanske ja ska lägga in lite senare?

När jag käkat färdigt så ska jag ta en varm lång dusch för jag känner mig lite frussen.
Sen ska jag ner på stan till kl 11 och möta upp en skit som ska bjuda mig på lunch=P

By the way så har jag sovit alldeles ensam inatt vilket gör att ja inte slockna förrän runt 3 tiden nångång men ändå orka jag upp i bra tid=)


Kommentarer
Postat av: SANNE

fan va dåliga vi är på bestämma nått.. UJ UJ..

Aja, ut med brö receptet..vill BAKA. så gott med färskt hem bakt bröd! :)

2008-11-13 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0