gokväll söndag

Jag har jobbat precis hela dagen. Började 6.45 imorse!!!
Den här helgen har flygit förbi. I fredags var jag på middag hos familjen. Mormor och morfar, moster och man samt kusin och hennes kille var oxå med. Hade en jätte trevlig kväll där med god mat och massa gott att dricka. Sen åkte jag ner och mötte upp Annika en stund på 2 Lingon. På lördagen var det farmors 80 års middag med hela släkten på falkenbergska kvarnen. Åh vilket mysigt ställe och vilken mat! 3 rätters middag för 18 pers, de måste ha kostat rätt myckt för lilla farmis stackarn, förstod inte ens varför födelsedagsbarnet skulle bjuda alla på middagen?
Hon fick iaf en blomsterarrangemang för 500 spänn och en wekeend till sthlm på nån konsert tror jag det var. Glad blev hon iaf sen fick hon ännu mer blommor av alla oss barnbarn=))
Kan ju sammanfatta denna helgen med att jag har ätit jävligt gott iaf, klarar mig nog en vecka framöver nu.
Det kändes iaf bra att återgå till det normala och jobba lite en tråkig söndag som denna.

Nu är jag helt matt i kroppen och ska nog lägga mig på soffan och vila lite tror jag. Så skönt med inga måsten!
Får se vad kommande vecka bjuder på, tror inte jag jobbar en enda dag=( Vad fan ska jag hitta på?


Kommentarer
Postat av: SANNE

hitta på nått med mig!? =)

2008-11-09 @ 20:54:50
Postat av: Prinsessan Consuela Bananhammock

kom hit och följ med ut och gå!! eller ta en fika! eller bägge=)

2008-11-09 @ 21:03:29
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag svarar ja på bådas förslag=))

Skulle vara superkul för det är inte ofta man träffar sina vänner tyvärr. Så man lär ju passa på nu när man är ledig=)

Sanne, hur jobbar du i veckan?Slutar du tidigt om dagarna?



Sanna elin eller ska jag säga lenita? skulle va trevligt med en långpromenad i köping där man inte är för ofta precis=)

2008-11-09 @ 22:08:35
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Anonym

=)

Slutar runt 16 hela veckan.!

2008-11-10 @ 07:59:52
Postat av: Lenita

haha säg vad du vill=) ja vore kul ju!!synd bara att de är as kallt jämt men de fins ju kläder=))har du mitt nummer förresten?

2008-11-11 @ 19:29:43
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0