Då var det måndag

Brrr vilket väder!
Kom hem för ett tag sen. Har spenderat större delen av dagen hemma hos familjen.
Har kommit på att jag umgås inte med så många andra än just familjen just nu men jag mår väldigt bra av att vara där så man ska väl inte klaga=) Vänner träffar man mest på helgerna fast det har blivit dåligt med det den senaste tiden, jag får sluta vara isolerad här ute i bushen!

Iaf, när jag var hos mamma så lånade jag bilen och åkte till ICA. Nån hade antagligen snattat för farbror blå var där. Usch, jag blir så nervös av poliser. Inte för att jag har gjort något men ändå, man förknippar ju dom med negativa saker. Alla har vi väl gjort något dumt nångång och åkt dit för det. Eller inte alla men många iaf och jag med=)

När jag kom tillbaka till mamma så åt jag kvällsmat med dom och som tack för det så bjöd jag på efterrätt. Gjorde min goda chokladdröm med ett litet konstverk på. Mamma blev så imponerad av min talang och tyckte jag borde söka jobb på ett konditori. Det är faktiskt nåt jag skulle vilja jobba med=)

När jag kom hem så såg jag till så gubben också fick mat i magen och hade även efterrätt till han med, i form av lussebullar. Själv invigde jag glöggen och den smakade ljuuuvligt!

Nu ska jag invänta Färjan som börjar om kl åtta. Den är kul tycker jag=))

Pussar till er alla där ute i stugorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0