Bara för dig,Nettiz=)

En krya på dig hälsning till min stjärt-Nettiz=)
Jag hoppas dom snart kan hitta en lösning och fixa ditt cp-ben för jag vet hur mycket du lider och mår dåligt över det där jävla benet. Om dom inte kan göra nåt åt det så ska jag hjälpa dig att amputera bort benet. Vi girrar ett nytt gumman, nu för tiden gör dom skit bra låtsasben som ser jätte verkliga ut så ingen kommer se nån skillnad ens.
Glöm inte att jag finns här som stöd och du kan ringa mig när du känner för det.
Är glad att vi kan lösa allt som varit för du betyder så mycket älskade vännen min!
Du fanns där för mig när jag mådde dåligt, nu är det min tur att finnas för dig för en gång skull=)

I   L O V E   Y O U  ! ! !

Kommentarer
Postat av: Lenita

en rrrrrrriktig kompis=)) ta hand om er! kram

2008-11-20 @ 22:37:41
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0