Allhelgona helgen

Somnade i soffan igår igen. Snacka om att vara trött på kvällarna!
Har iaf sovit som en stock så nu jävlar är man pigg och utvilad=)

Vi klarade oss från alla tiggande bus eller godis kids igår. Det plingade på dörren vid några tillfällen men vi pallade inte öppna, väntade ändå ingen så då forstod vi att det var tiggarna. Det blir ju pinsamt att öppna när man ändå inte har något att bjuda på, nog för att dom såg mig säkert i köksfönstret när jag höll på att baka men de skiter jag i.
By the way så gick morotskakan hem för Dan banan och han är jävligt svårflörtad när det gäller kaffebröd och sånt. Men morotskakan åt han säkert 10 rutor från så det är ju ett bra betyg=)
Ska ta en bild om det finns några kvar så lägger jag ut receptet här sen. Tycker det är himla kul med mat och bak. Kanske det ska bli lite mer av det i min blogg? Nä, men nån gång ibland bara som det är nu iaf.

Idag är planen att åka till kyrkogården hovestalund (eller hur de svavas). Ska tända ljus hos farfar och sen kolla till Babos grav. Ska se om jag har några fler ljus annars får vi väl köpa ett till på vägen dit.
Tycker det är otroligt fint på kyrkogården under allhelgonahelgen och jag brukar ta en sväng och bara gå runt och läsa på gravar för man kan alltid hitta nån man känner igen.

Nu ropar Dan, måste gå och ge honom välling..haha=) 

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Consuela Bananhammock

hej! det är lätt, du skriver ditt länken och gör så det blir en länk av den, sen markerar du hela adrsssen och så skriver du där det du vill att det ska stå..jag fattr fortf inte hur man lägger in en video..:S kram

2008-11-02 @ 18:46:27
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0