En bra dag?

Fan vad najs att vakna till blå himmle och SOOOOL=)))
Har precis käka frukost och sitter och njuter av mitt morgonkaffe.
Idag är jag på bra humör känner jag!
Varför vet jag inte riktigt men tror de kan vara vädret som gört. Happy happy=)

Ska bara vara på ama idag, 9-12 som vanligt så sen kan jag ut och njuta i solen.
Skulle ha jobbat men barnens mamma ringde sent igår kväll och sa att dom avbokat.
Lite knäppt det där tycker jag, kunden kan avboka oss bara några timmar innan vi skulle börjat jobba medans det är jätteviktigt att vi ringer och t ex sjukanmäler oss minst en dag före för annars blir det ett jäkla liv. Vart fan tog lika för lika vägen? Vem säger att kunden är så mycket bättre? Blabla bla.... skit på er säger jag. Slipper jobbet snart ändå.

nej man kanske skulle ta sig en allergiablett dårå..
har inte kännt av min allergi nåt alls hittills men idag är det fan snorigt och ögonkli. Drygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0