Kvällskäk

image240

image241
Jag med min Quatro Stagioni och Danne med sin hamburgetallrik(som vanligt)




Gokväll. Orkade inte laga nån kvällsmat idag så det blev hämtmat från Sippan.
Jisses vad stora barnpizzor dom gör, jag orkade inte ens hela och jag är proppmätt!
Dan påstår att jag äter för mycket pizzasallad till men det blir man väl förfan inte mätt på.
Stor var den i vilket fall som helst.
Ska fråga D om han vill med ut på en prommis runt kvarteret, det är ändå bara skit på tv:n.
Jag måste ha luft, har knappt varit ute nåt alls idag bara åkt bil så jag känner mig jävligt lat!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni verkar bo fint, kan du inte ta mer kort på lägenheten, kul med tips då man flyttar hemifrån om en månad =) Kram M

2008-03-18 @ 21:48:23
Postat av: Therese

Hej! Du har en bra blogg, brukar läsa den så ofta jag hinner :) Intressant. Kramis

2008-03-18 @ 22:10:20
Postat av: Carro

Åh man tackar=) Kul att höra!
Jo det är alltid kul med lite tips. Ska försöka lägga ut lite fler bilder från mitt hem dårå men det är mycket jag vill göra om och så men man får ta en sak i taget när man är fattig.

2008-03-18 @ 22:25:53
URL: http://doitmyway.blogg.se
Postat av: Maria

Men kan du inte ha en guiad tur runt i erat hus då=) Vore ju as coolt

2008-03-18 @ 22:35:03
Postat av: Lisa

Åååå. vad avundsjuk jag blev när ni käka mat från Sippan.. finns ingen god skräpmat här uppe i norr.. suck! Och vad duktig du är på att skriva i din blogg.. jag skriver nästan aldrig i min :P
Ta hand om dig!

2008-03-19 @ 08:46:33
Postat av: Daaaaan

Haha det blir man väll visste iaf du som slukar hela burken innan du ens börjat på pizzan hahaha puss på daj bajby!!!!!!!!!!!!!

2008-03-19 @ 09:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0