Idag gäller det!

Äntligen är det torsdag, det är snart helg, ja är ledig och idag ska jag opereras!!
Om mindre än två timmar ska jag ligga på operationsbordet redo för kniven.
Men ska vara där redan kl 7 och läggas in på avdelningen och ta prover.
Känns sjukt bra än så länge, inge nervös eller så..än!
Ja är redan lite hungrig men får inte äta nåt, fick dricka lite innan kl 6 så jag försöker njuta av mitt kaffe sista kvarten=)
Åh vad spännande det här ska bli, ja är så nyfiken på resultatet. Vill ha dom små bara!
90 minuter skulle operationen ta. Skönt att man sover och får vakna upp när det är klart. Fatta vad ont det kommer göra! Tur att man blir fullproppad med morfin dom närmaste dygnen=)hehe..
D kommer och hälsar på  mig efter jobbet, han är nog oxå rätt nyfiken på resultatet men säkert lite rädd att dom blir för små=) Men de är lugn, dom kommer bli lagom!
Väskan är packad så nu skajag bara duscha en sista gång så jag är klar när morfar kommer och hämtar mig kl 6.30.
Hörs imorn om allt går som det ska så får jag åka hem då...med mindre tuttar=))
Det här måste vara en av dom bästa dagarna i mitt liv.
Ghaaaaaaaa!




Kommentarer
Postat av: Majsan

Lycka till och hoppas att du blir
riktigt nöjd....=)

2008-03-06 @ 06:03:28
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: nettan

Lycka till gumman...kram

2008-03-06 @ 19:33:27
URL: http://nettan021.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0