Helg!

      

Skönt att det är fredag och helg=)
För våran del blir det lugn myskväll idag.
Har städat och donat hela eftermiddagen sen skjutsade vi in Annika till staden. Blev lite ölsugen när jag såg hennes öl. Har bara blivit en jävla massa rödvin dom senaste fyllorna. Öl ska jag köpa hem vid löning!
Idag har jag Dannes favvo klädsel på mig. Jeans och vit tröja gillar han på tjejjer så om de är nån som försöker impa på min karl så kör på den outfitten=)
Sen tycker jag att silver är snyggt till vitt så jag körde på en massa silver. Nicee bajs!


Kommentarer
Postat av: F

ha ha skulle inte du sminka dig mindre=) varför vräker tjejer så mycket?? För att dom själva tycker det e snyggt eller för att dom tror att vi killar gillar det?? aja coola smycket föressten. ha en bra helg kraam

2008-03-15 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0