Fyrkantiga ögon nästa!

image179

image180
När jag var på jobbet idag så fick jag ett sms från viasat där dom tacka för min beställning. Öh vad?
Misstänkte genast att D hade något med saken att göra och ringde upp han.
Mycket riktigt, han hade precis ringt och beställt viasat med 40 kanaler, digitalbox, parabol och ja hela kittet!
Själv tycker jag väl kanske det är lite onödigt med så många kanaler, jag kommer ju möggla fast i soffan tillslut.
Sen är det ju inte gratis heller men D envisades om att han ska ha alla sportkanaler så då valde jag till filmpaketet och så tog vi även dokumentärpaketet. Lika bra att det gynnar mig med när ja ändå är med och betalar räkningen=)
Så denna månaden ska vi punga upp med 3000 spänn för det kalaset och om nån vecka kommer nån parabol snubbe hit och installerar skiten. Jaja, då har jag nåt att göra när jag är sjukskriven iaf.
Visste ni att det är erotiska filmer varje natt*asg*
Ojojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0