En ny vecka

image232
Såhär satte jag upp mitt hår idag.




Det har äntligen slutat snöa. Yes!!
Men det är rätt kyligt ute ändå, jag kör med myskläder idag. Min gråa huvtröja är hur mysig och mjuk som helst.
Jag bor nog i den mesta tiden när jag är hemma. Synd bara att den är så kort så magen skymtar fram=(

Snart ska jag laga lite lunch, det blir Pasta Carbonara idag. En riktig favorit här hemma=)
Brukar göra sisådär för 4-5 pers så det räcker och blir över till matlådor oxå. Perfekt!
D slutar om en timme typ så tänke försöka ha maten klar då.
Nu ska jag hämta post, inga räkningar tack.



Kommentarer
Postat av: hej

Teatermask, Tro mej det är inte alls snyggt när det ser så där kakigt ut. Dessutom tror jag dy valt fel färg , för den förgen ser grådaskig ut. Och masccaran är snyggast när man inte tar lager på lager,det ser bara kladdigt ut. make up store har i alla fall bra puder, för det där ser fel ut .
Och för mycket masscara. Det är aldrig snyggt när man det blir så mycket puder att det ser ut som man doppat huvudet i en färgburk. Försök att ta lite mindra så blir det säkert bra .=)

2008-03-18 @ 09:52:19
Postat av: Carro

men det var ett jävla tjat om mitt smink. jag har ingen mascara på bilden pucko! då klagar du på mina mörka ögonfransar å dom kan jag inte göra nåt åt. ang puder så är jag absolut ingen sminkexpert utan tar det jag har hemma, har sällan råd att köpa på mig utan får i present. Å jag tycker hellre får de se kakigt ut än neutral(om du skrollar ner så la jag in en bild för inte så längesedan där jag är osminkad och det ser fan inte bättre ut)check it out!

2008-03-18 @ 11:03:37
URL: http://doitmyway.blogg.se
Postat av: oj

Varför tar du så illa upp , det va ett tips ju =)
Ja sminka mej själv helt fel för nåra år sedan och fick tips om färg och hur det inte skulle se för kakit ut.Syftade mer på bildrna nedanför att det såg mycket ut . ja jag såg bilden utan smink , de är väl inget fel på den heller.
Gav dig bara ett råd. Trodde inte du skulle ta illa upp. En blogg där det finns bilder , så kommer det ju även komentarer . Mena inget illa ju.
Jag tycker i alla fall att du är mycket finare utan än med smink, men vill du sminka dig så gör det ,inte upp till mig att avgöra, men jag mena inte att trycka ner utan bara ge ett råd.
Kram

2008-03-18 @ 11:55:59
Postat av: MARIA

om att vara anonym eller ej, Ja min bror Fredda och min syster maria och sen jag , vi brukar kolla den här bloggen för den är snygg. Och du kommer med roliga tips osv. Och massa billiga maträtter osv. Föressten lagade Fredda biffarna igår som du la ut och det blev bajs gott.Mamma blev väldigt nöjd eftersom att hon slapp förengångskull slippa laga mat! Tack för tipsen och ja lovar att jag inte ska kommentera ditt val av smink , bara att du fattar att jag aldrig mena nått illa. Kanske borde börja skriva ut namn så du vet vem som skriver.
Kram Maria Glas från Arboga ps jag ska också förminska brösten fast om en månad. Men det fick jag betala själv 34 tusen kosta det .Blä. Det blev fint på dig hoppas det blir lika snyggt på mig .

2008-03-18 @ 12:05:26
Postat av: marielle

sorry marielle e min syster maria e ja....ps ska starta en blogg då får du se själv

2008-03-18 @ 12:06:38
Postat av: Dan

vem fan bryr sig vad Du tycker om hennes smink skriv ditt namn o visa upp dit fejs för allt o alla så får vi se hur du ser ut...

2008-03-18 @ 14:38:40
URL: http://doitmyway.blogg.se
Postat av: Dan

O föresten vad e det för jävla tips o säga att man har en teatermask på sig!!! Väntar spänt på din blogg.

2008-03-18 @ 14:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0