Kaffekick

Jäklar vad fullt det blev i magen. Hällde i mig två STORA glas kaffe lite väl fort kände jag. Stressad lr?
Idag är det studenten och jag får panik, hur fan ska jag hinna allt!
Ja ska vara på ama på förmiddagen och jobba på eftermiddagen. Där emellan ska jag hinna köpa en liten studentnalle att kasta runt nåns hals. Jo, sen har jag två kusiner som tar studenten och dom går självklart på två olika skolor. Vem ska man välja att kolla på?! Sen ska det hinnas stå och kolla på vagnarna, hem till båda kusinerna på fika och jag vette fan allt. Paketen har jag här. Orka ta med dom till ama! När i helvete ska jag hinna hem och hämta dom>?
Aja, de blir iaf något kaos dag som det ser ut nu. Får la se hur ja löser detta..

Hörde att skattepengarna har börjat rulla in på folks konton=)
Måste kolla om mina har kommit!
Antagligen inte för jag får alltid allting sist.

Pokonis sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0