Shopping och solning

Idag vart det en sväng till Hälla för lite shopping.
Min käre sambo hatar att shoppa med mig, han tycker att jag går i en affär i flera timmar vilket inte stämmer men om han fick bestämma så ska man gå in fort och ta det man ska ha och sen klart. Våra shopping rundor brukar oftast bara sluta i att vi blir osams så idag så dumpade jag av D hos en polare medans jag åkte och shoppade ifred=) Men jag var himla duktig att hålla hårt i plånboken, dock köpte jag en matta som kostade 700 spänn vilket kanske var lite dyrt men annars blev det bara smågrejjer som matlådor, kuddar, en glasburk och en duk.
Hämtade upp D och drog hem med lite ångest över att jag köpte en sån dyr matta men ångesten försvann så fort mattan kom på plats och den passade bara såå bra. D höll även han med om att det var ett bra köp ändå.

Sen drog vi en solning idag igen, hela mitt ansikte är knallrött som en övermogen tomat och svider gör det oxå, läste att om man inte solat på länge så ska man vara försiktig och att det räcker med 5 min första gången. Vi solade 30 min två dagar i rad!! Jag tror jag drabbats av andra gradens brännskada*asg*
 Men nu är det som det är, jag får helt enkelt gå runt med rött ansikte. Bättre rött än blekvitt!

Nu ska jag njuta lite framför tv:n och mumsa på lite godis=)

                                           image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0