åter hemma

Har haft fullt upp hela dagen och inte hunnit skrivit nåt alls.
Försov mig gjorde jag oxå, skulle börja kl 8 men vaknade 7.50. Stressa som fan men hann knappast i tid.
Hade även en väldigt lång arbetsdag för ovanlighetensskull. Städade tre hus, de ni!
Slutade iaf runt 16 så då fick jag skjuts ner på stan och hämtade biobiljetterna sen gick jag raka spåret till bussen för då ville jag bara hem och lägga mig på soffan. Var helt slut i hela kroppen!
Men det blev bara hem,duscha och fräscha till sej lite tills D kom hem från jobbet. Då drog vi ner på stan igen för att käka middag på kina innan bion. Käkade buffé men det var dyrt, så jävla mycket åt jag faktiskt inte.
Var ju tvungen att spara lite plats i magen för den enorma godispåsen jag hade med mig till bion.
Men vi hann med en kall öl oxå på Oliver. Den var god och väldigt kall, fast man var lite mätt efter maten så det var lite truligt att få i sig. Sen äntligen började kl närma sig 21.30 och det var film time.
Filmen var bra i sig men slutet sög, så irriterande med dåliga slut på bra filmer. Men helt okej annars och jag måste nog säga att den är värd att gå på. Ett tips bara=)

Nu är vi åter hemma här ute på landet nästan.
Skönt att komma iväg och göra nåt speciellt ibland men ännu skönare att komma hem efter några timmar i stan.
Jag tror nog att jag bott för länge här utanför stan så nu är jag nog en bonde 4-life=)Hahaha!
Nu ska jag skita ut min varmkorv jag köpte på statoil on the way home. Känns som den gick rätt igenom. Inge vidare fibrer i den inte. Jag behöver gröt så tarmen får arbeta ordentligt och det är så jävla gott. jag är knäpp för jag kan bli sugen på gröt sådär  som man blir sugen på godis. Jag ska käka gröt imorgon!




Kommentarer
Postat av: Dän the määän

D va så trevligt så..måste vi göra om snart !!! lööve you babe nu o alltid..pussislusk på dej

2008-03-01 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0