utvilad

Shit vad jag sovit länge!
Ställde aldrig någon kl imorse när jag kom hem. Brukar ju ändå vakna innan den ringer.
Somnade strax efter 7 imorse och har sovit som en stock ända till kl 15.30 då Nettiz ringde och väckte mig.
Rekord långt för min del när man jobbar natt men det är bara bra, nu är jag utvilad och ska orka med en till natt=)
Det är jag och Agneta inatt igen men hon är shysst. I natt pratade vi en massa och hon bor i villa på skälby tydligen och där är ju jag uppväxt, hennes kids har oxå gått på samma grundskola som mig fast dom är några år äldre. Hon bor inte långt ifrån mina föräldrar och känner tydligen mina grannar där. Världen lyckas alltid bli så liten när man väl börjar snacka=)

Nu ska jag ta mig en skööön dusch och sen äta lite lätt och ladda inför the night.
Den här veckan kommer gå fort.
Kliver ju av på onsdag morgon och då ska jag sova halva dagen sen vette sjutton vad man ska göra.
Torsdag är det tandläkaren som gäller och fredag är det julbord, lucia på bäckbyskolan och middag hos mamma sen får vi se vad det blir av helgen. Än är jag ledig iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0