Julbord


Fan vad gott det ska bli med julmat! Nu är jag verkligen hungrig=)




Idag har jag inte gjort annat än att längta till kvällen känns det som. Hungrig som en varg är jag!
Har fixat iordning mig, bara håret kvar men det blir bara till att platta och spraya lite.
Jag upptäckte ett litet hål i klänningen (panik) som jag försökt dölja med en säkerhetsnål. Hoppas det inte syns bara.
Har inte tid att välja nåt annat att ha på sig. Jag skulle ju ha klänning ju!!

Tror iaf på en jävligt trevlig middag med jobbet och när jag kommer hem kommer jag garanterat vara proppmätt och några kilo tyngre=)haha.
Åh vad det ska bli gott=)))



Kommentarer
Postat av: SANNE

hahah.. du å dina jävla säkerhetsnålar!!.. alltid carro. :P

Vare bra på julbordet då?

2008-12-04 @ 14:26:53
URL: http://www.insejn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0