En lång dag




Såhär trött är jag nu..


Hejsan!
Försov mig imorse, skulle börjat 6.45 men vaknade en timme senare av att jobbet ringde och väckte mig. Shit!
Var bara att kasta sig upp ur sängen och springa till jobbet, var där 3 min efter dom ringde. I såna här lägen är det en fördel att jag har så nära till jobbet=)

Jobbade till 15.30, sen drog jag ner på stan för att möta upp en vän och sen drog jag vidare till skälby och käkade och låna bilen som vanligt. Åkte förbi Nettiz jobb och hämtade upp henne lagom till hon slutade, sen drog vi till Råby en sväng och sen var jag tvungen att dra hem för mamma skulle ha bilen till jobbet.
Hann shoppa ett par jeans och en tröja på stan också förresten. Får se om jag behåller jeansen, är lite tveksam på dom.

Imorn måste jag till Hälla för att byta mina skor, dom är för precis så jag hoppaa verkligen dom finns i en stl större för dom är skitsnygga. Nästan så att jag intalar mig själv att jag kan ha dom fast dom är trånga.

Nu ska jag städa upp lite här hemma, ser för jävligt ut! Kläder på golvet, obäddad säng, disk i diskhon... Inte likt mig att ha så här stökigt men jag skyller allt på Dan..haha=)
Fast jag gillar ju att städa så nu har jag nåt att göra iaf=)

Lust att baka oxå, nån som har nåt tips på nåt jättesmarrigt?? Ge mig isf!=)

Längtar till helgen nu!

En bamsekram till er alla som läser min blogg!
Tycker det är skitkul med kommentarer ju=)

Kommentarer
Postat av: mädi

hälsa dan att det är ingen skog men ett stort jävla träd =) o att jag bor ju längst ner på gatan vid aros glas så d han ser e det från andra sidan vägen vid parken isf =) hahah

2008-08-26 @ 08:05:31
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0