Electrolux is the shit


Electrolux Classic Silence med hepa filter, 1400 kr.




Sedan jag flyttade hemifrån så har jag förbrukat 3 eller 4 dammsugare. Det är inte så att jag dammsuger mer än någon annan utan tvärtom, jag dammsuger kanske en gång i veckan och är inte direkt våldsam när jag drar runt på golven. Så när min senaste dammsugare helt plötsligt inte ville starta här om dagen så fick jag nog!
Less på dessa skitdammsugare för under 500 lappen som låter som en jet motor men vet inte hur man suger damm. Vad är vitsen med de?
Därför bestämde jag mig för första gången i mitt liv att investera i en lite bättre (och dyrare) dammsugare. Det är ju egentligen inget man vill lägga pengar på men i längden borde jag tjäna på det om man kollar hur det sett ut hittills. Dom dammsugare jag haft innan har mina föräldrar köpt och har säkert kostat runt 300 kanske. Den jag köpte nu kostade 1400 kr. Visst, det är mycket pengar men det kommer bli så mycket roligare att städa nu=)
Den suger hundra gånger bättre och låter inte mer än diskmaskinen. Ett riktigt bra köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0