hej hopp

Lördag idag dårå. Lika fint väder idag så det är väl bara passa på att njuta för jag tror det vänder snart faktiskt.
Ska bli lite sämre till veckan vad jag har hört.

Idag är vi återigen bortbjudna på middag. Man blir lite borskämd av att slippa ställa sig vid spisen och istället bara sätta sig vid dukat bord och bli serverad=)
Vi blev bjudna både till min familj och Dan´s, men eftersom min familj kan vi äta hos i stort sett när som helst så ska vi till Inga-Lill eftersom Dan´s mamma bara är i västerås över helgen.
Dan är redan där och hjälper till att rensa ogräs eftersom hans mormor är nyopererad och kan behöva lite hjälp med såna saker.
Själv ska jag bara käka upp mitt äpple och sen ska jag dra in jag med. Blir nog till att åka tåg för några bussar är det dåligt med på helgen. Heeelt värdelöst ju!

Önskar alla mina läsare en toppen skön lördag med så lite måsten som möjligt. Ut och njut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0