utflykt

Godmorgon!
Sitter och kollar väderprognosen och dricker mitt morgonkaffe. Vi ska eventuellt åka och bada.
Svårt att avgöra vädret bara, det är varmt men lite disigt och en del moln. De kan ju spricka upp, solen lyser ju faktiskt ändå igenom diset...hm hur ska vi göra?

Badväskan är iaf packad. Bara picknickkorgen som är kvar. Ska nog bara göra lite vanliga smörgåsar eller så äter vi där på nån uteservering. Då räcker det att ta med lite fika och frukt bara. Jordgubbarna ska med såklart (beroende var det ja) och sen Dan´s chips som också är ett måste=)

Jag älskar utflykter!
Det lutar åt att vi åker nu, vädret får bli som det blir. Börjar det regna så packar vi bara ihop och drar ju.
Bada ska jag iaf hinna med!

Uppdaterar när vi är tillbaka. Nu ska jag väcka söten som somnade om igen.

Pussar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0