På jobbet

hejsan hoppsan!
var inte alls redo när kl började närma sig 21. Kände mig trött och allmänt seg, tänkte hur fan jag skulle klara en hel natt på jobbet.
Nu är man har och efter lite bränsle i form av kaffe och mackor så börjar jag faktiskt piggna till. Sov ju faktiskt riktigt länge imorse så det borde inte vara nå konstigheter.

Här på jobbet är det rätt lugnt*peppar peppar*
Dom flesta ligger och jag har börjat i tvättstugan där det var lagom med tvätt,alldeles perfekt!
Skulle behöva tvätta min egen tvätt också nu kom jag på. Får se om det finns nån tvättid till imorn em?
Dan är ju såklart hemma då men jag vill gärna tvätta själv.haha. Inte för att jag inte litar på Dan för han kan tvätta men ändå, jag är rädd att mina kläder ska krympa för jag har så mycket som måste tvättas i 30 grader.

Annars då, på fredag är vi bjudna på grillparty. Jag har faktiskt redan inhandlat lite machmallows som ska grillas=)

Nej usch, jag har verkligen inget vettigt att skriva. Är inge bra på det här med bloggning utan bilder. De är fan inge kul!
Men bra tidsfördriv är det iaf=))

Hoppas ni andra som är lediga nu ligger uppkurade i soffan framför nån bra film och med en stor påse godis! De är vad jag skulle vilja haft här nu. 

Back to work mina damer och herrar.

Sov gott! 

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Förlåt för sen kommentar - har haft fullt upp :-) Nu är jag dock tillbaka igen med uppdateringar från senaste tiden, kika in vettja! :-)



Skinnjackan finns nog kanske inte kvar, kika in? :)

2009-07-27 @ 16:16:30
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det började med att jag följe med en kompis och då ville han fota mig med.. :-) Sen hörde fotografer av sig efter att ha sett mina bilder. :-) Tack =)

2009-07-31 @ 10:43:22
URL: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0