Lördag

Äntligen är man ledig några dagar, ända tills tisdag=)
Ska inte göra så mycket mer än att njuta av att vara ledig och chilla på hemmaplan.
Funderar på att baka morotskaka idag, blev så sugen på det här i veckan och har inte släppt det än.

Somnade framför tv:n igår kväll. Var så trött efter veckan som varit så jag somnade säkert innan 22 tiden.
Vaknade imorse med kläderna på och hade nästan svettats fast i soffan. Upptäckte att jag legat på min mobil som var uppfälld så den har spruckit i skalet så nu går den inte att stänga=( Inte mycket som funkar på mobilen alls nu men som jag sagt så letar jag ju efter en ny och nu är det verkligen på tiden att jag köper en oxå!

Nu ska jag kika runt lite på nätet och sen blir det väl bakning då.
Om kakan blir bra så lägger jag säkert ut receptet här sen=)

Trevlig helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0