Värmland

Jobbat lång dag, 7-16 *gäsp*
Skulle ha fixat massa saker idag men de blev inte av så imorn kommer det bli tok-stressigt innan jag drar.

Just ja, tror inte ens jag nämt vart jag ska i helgen?
Jag och Nettiz drar till värmland där hennes familj har stuga. Dom har redan dragit dit , plus att Nettiz syster med familj också kommer så vi blir ju ett helt gäng vilket bara är skitkul!

Jag slutar 13 imorn och Nettiz slutar 19 så jag har ju lite tid under dagen att tvätta, packa och inhandla lite dricka.
Ska bli skönt med lite mini semester över helgen och komma bort från västerås ett tag. Inte ofta man drar iväg nånstans ju=)
Själva bilfärden tycker jag också är kul. Tycker det är så mysigt att åka längre sträckor med bil, stanna vid ett mysigt ställe efter vägen, bulla upp med gosiga filtar och kuddar i bilen, lyssna på musik och så får det gärna regna=)
Nu är det iof inte så jätte långt att åka och jag ska köra så det blir nog inte så mycket mys bland kuddar och filtar.
Men det blir bra ändå. Det är kul att köra bil och sen får vi låna Nettiz mammas bil och den är ny, ännu trevligare=)
Hoppas på fint väder så vi kan fiska, bada och sola. Men det ska nog bli regn=(
Men efter helgen kommer nog solen tillbaka. Alltid se det positivt!
Sen kan man ju alltid spela kort och ha det mys i stugan om det är dåligt väder.

Nu ska jag glo lite på tv kanske skriver mer sen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0