tandlös

Julbordet igår blev jättelyckat och när jag kom hem så var jag minsann proppmätt och blev liggandes på soffan resten av den kvällen. Orkade inte ens masa mig in i sovrummet så jag sov i soffan inatt.
Vaknade med nackont(som vanligt när man sover på soffan), snorig som ett as och hade massa missade samtal från jobbet.
Dagen började inte bättre av att när jag skulle käka frukost så märkte jag nåt hårt när jag tuggade i smörgåsen, kändes som en liten stenbit och jag spottade ut "stenen" som sen visade sig vara min tand!!!
Det var ingen liten bit som lossnade heller. Dan tyckte jag inte skulle äta mer på den sidan men jag var hungrig och tänkte att nu har den redan lossna så det blir väl knappast värre och fortsatte tugga i mig mackan. Vad händer? Jo exakt samma sak upprepas och ännu en del av tanden lossnar så nu är det inte mycket kvar av den tanden och Dan han bara skrattar åt mig och tycker jag ser ut som en riktig white trash hillbilly. Jag är nu tandlös och skitful!
Jag tror fan att det här hände BARA för att vi igår diskutera om våra olagade tänder som man inte fixat. Såhär går det alltså om man väntar för länge med att gå tillbaka till tandläkaren och fixa en lagning. Man lär sig alltid en läxa or not!

Nu ska den tandlösa tanten dricka upp sitt kaffe och försöka ta mig till skälby och fixa pepparkakshusen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0