Måndag

Har varit lite duktig nu på morgonen och ringt lite viktiga samtal som jag annars bara brukar sjuta upp.
Har fått nya inlåggningsuppgifter från bemanningen och så fick jag även ett jobb imorn natt. De kan behövas=)
Sen har jag även bokat tandläkartid så på torsdag ska jag dit, frivilligt!
På fredag blir det julbord på dagen och sen ska jag kolla på bäckbyskolans luciatåg där min minsta brorsa går.
Jag tycker inte det var så längesen jag själv gick där men det var väl antagligen några år sen. Tiden den går ju så fort!

Fastnade nyss framför tv:n, kollade på Dr 90210 som går på kanal E!. Dom visar olika skönhetsoperationer och fy fan så äckligt det ser ut. Inget cencur där inte. Förstå att jag själv har legat under kniven medans dom skurit i mig som nån jävla köttstek. Fan va grose!

Ska ta mig en dusch nu och fundera på vad jag ska göra idag.

Puss på er //Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0