Imorn är det 3:e advent

Härlig lördag idag dårå=)
Igår var det stan med mamma sen hem och äta tacos med hela familjen.
På kvällen var vi och tittade på minsta brors luciatåg i Bäckbyskolan, den lilla skiten går redan i 9:an!
Lite anorlunda men kul luciatåg var det iaf och dom var så duktiga så=)
Sen blev det vin, kräftor, ost och kex framför idol finalen hemma hos mami. Mysfaktor så det small om det!
Fick skjuts hem av bror och sen kom exet förbi. Fan va sjukt att kalla han exet men de är ju de han är nu..haha skumt!

Nu ska jag ta en dusch och snygga till mig lite sen ska jag bli hämtad av mamma. Ska ner och kolla på luciatåget på stan. Fint med luciatåg måste jag säga=)

Men ha en trevlig lördag=)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0