Lilla Alex


Lille Alex på bb bara nån dag gammal=)


En glad och stolt jag får hålla i bebis=)


Åhh, jag kan inte sluta gulla med lilla söta Alex. Såå himla liten och söt!


Har haft en jättemysig dag trots detta skitväder.
Tog bussen till hammarby och mötte upp Nettiz. Sen gick vi hem till Janna för att kika på hennes lilla knodd Alex som inte ens är en vecka gammal. Vi fikade och gullade med bebis som mest sov men vaknade till lite och öppnade ögonen när jag höll i honom. Kunde haft han i min famn hur länge som helst så mysigt var det=)
En vacker dag kanske det är min tur att få en bebis och det kommer bli hur coolt som helst då men det dröjer nog tills den dagen kommer=) Den som väntar på nåt gott...

Efter fika och gos så drog vi ner på stan och hittade en liten present till Alex som han får nästa gång vi är där.
Hittade även massa smycken till oss själva. Måste ju uppdatera med lite nytt säger hon som har såå lite smycken redan..
Nu blir det till att rensa ut lite gammalt för att det nya ska få plats i mina smyckeskrin=)
Nämne jag att jag gillar smycken?!

Nu är onsdagen snart slut och jag längtar bara tills måndag då lönen kommer.

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Lenita

jag har oxå bäbislängtan.. men det dröjer här med... får troligewn hem en 1årig pitbull till helgen=))

2008-08-21 @ 21:12:52
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0