Carro fixar

image295
Hyllan jag målar har min yngsta lillebror gjort i träslöjden, jag använder den som fönsterbräda=)




Sitter och väntar på att färgen ska torka sen ska jag måla ett sista lager.
Har målat dörr öppningen mellan köket och vardagsrummet som bara var trä innan, alla andra öppningar är vita så det såg lite dumt ut när bara den var träig.
Nu är jag inne på fönsterbrädorna i köket. Strax klar med den lilla=)
Egentligen är det en hylla som brorsan gjorde till mig men eftersom det saknades en fönsterbräda till ett fönster i köket och hyllan passade perfekt så fick det bli en fönsterbräda istället. Båda var i trä men eftersom jag älskar vitt så kommer de här bli så mycket snyggar=)

Ska strax åka in till ICA innan dom stänger. Jag har ett sjukt sockerbegär just nu så jag måste ha godis!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite slitet hår ..söt annars

2008-04-19 @ 13:04:21
Postat av: M

Röker du? Vilka cigg tycker du är bäst i så fall?

2008-04-20 @ 15:35:56
Postat av: Carro

hm, udda fråga? men men, om ja röker så röker jag prince såklart!

2008-04-21 @ 13:19:06
URL: http://doitmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0